FAMILY HOLIDAY @ LANGKAWI

Tuesday, December 29, 2009



Seronok sgt!!!!!the best words to describe what I felt.Dalam bercuti dengan famili tercinta kt Langkawi cuti krismas hr tu...24 & 25 Dec 2009..tapi rasa kureng skit sbb x semer ada...kuna n famili (kecuali haziq)...kujah n famili...n ilin x dpt join kitorang.tp x pe,next famili holiday semer mesti ada!!baru la berdouble2 seronok.

24 Dec 09 - Kitorang naik feri kt Jeti Kuala Kedah, dlm kul 10.45 pg..sampai Langkawi kul 12tghr la lbh kurang, g check in kt Hotel Helang...pastu g mangrove..best...dpt tgk mcm jenis ikan...jgn x percaya,ada ikan tu kan nama dia ikan sumpit...best tgk dia sumpit makanan..pastu g gua buaya...tgk helang...gua kelawar...pastu g shopping coklat kt pekan kuah...mlm, pas makan blk hotel...pnt, so tdo la...

25 dec 9 - bgn pg g bfast kt hotel..pastu siap2, check out then g cable car...ni la yg aku tgu sbnrnye....4 d 2nd time aku naik cable car...still rasa tkut..tp best!!hari ni x sempat nk g mane2 dh...sbb beratur nk naik cable car pn dh berjam2..ramai btl org...so pas cable car, g makan..then kul 530 ptg kitorg pn nak la feri ke kuala kedah semula...

2 hari 1 mlm mmg x cukup...byk lg tmpt x pegi, n penat plak.tp tetap seronok.


Ni gambar masa mangrove...



Kat Gua Kelawar..gelap sgt dlm gua ni...sekor kelawar pn x nmpk.cam ne nk nmpak, jln laju benor n x de suluh2 pn....tkut gelap pnye pasal..hehe...



Kat tangga pn blh posing...mcm cun la jgk...hehe..



4 in black...x rancang tau.kebetulan...



jeng jeng...anak buah kesayangan aku ni mesti ade wlaupun parent dia xde...



Feri belm jalan semua ceria...bila jln je...semua diam...ZZZZ

0 comments:

Post a Comment